Noora Saaristo, eläinlääkäri ELL (Helsinki 2014)

Olen työskennellyt sekä suur- että pieneläinten parissa kaupungineläinlääkärin viransijaisena Salossa ja Loimaalla sekä Evidensian pieneläinklinikoilla Salossa ja Naantalissa vuodesta 2013.

Erityisenä mielenkiinnon kohteenani ovat hevoset, varsinkin tammapraktiikka ja kavion sairaudet. Hevosten lisääntymistieteeseen olen perehtynyt tammapraktiikka- ja siittolaeläinlääkärikursseilla 2014 sekä tammojen hormonihoitoseminaarissa 2010. Ennen valmistumistani eläinlääkäriksi työskentelin siittola-avustajana Sillanpään oriasemalla.

Asun perheeni kanssa mieheni kotitilalla Perniössä. Kotoamme löytyy kolme hevosta, kaksi kissaa ja koira.

Reine Rinne, eläinlääkäri DVM (Tartto 2015), maa-metsätaloustieteiden maisteri ja agronomi MSc, pääaineena kotieläinten ravitsemustiede (Helsinki 2008)

Olen työskennellyt laaja-alaisesti sekä pien- että harraste- ja tuotantoeläinten parissa mm. kunnaneläinlääkärin viransijaisuuksissa Meri-Lapin alueella sekä Varsinais-Suomen alueella, ja pieneläinpraktiikassa Univet Espoon Eläinsairaalassa sekä Animagi/Evidensia Salossa.

Erityisinä mielenkiinnon kohteina pieneläinten sisätaudit ja kliininen ravitsemustiede sekä sen tuomat mahdollisuudet sairauksien hoidon tukena. Lisäksi aikomuksena myös laajentaa osaamistani lampaiden sairauksien ja terveydenhuollon osalta.

Asun Perniössä mieheni kotitilalla. Kotoa meiltä löytyy kissa, viisi koiraa ja lauma lampaita.

Eläinlääkärit Reine Rinne  ja Noora Saaristo

Haarlantie 8 C